Meniu
Coșul tău
Relocam depozitul! Comenzile plasate in aceasta perioada se livreaza in 3-8 noiembrie! Ne revansam pentru intelegere si suport cu un cupon de discount de 10%:
OCT24

INTREBARI FRECVENTE

Comenzile plasate in zilele lucratoare pana in ora 14:00 pleaca de la noi in aceeasi zi si marea majoritate a pachetelor ajung a doua zi lucratoare. 

Pot aparea intarzieri de pana la 10 zile in perioadele cu reduceri de pret, perioadele dinaintea sarbatorilor sau de tipul Black Friday. 

Comenzile sunt livrate direct la domiciliu cu serviciul de curierat rapid.

Curierul livreaza in general intre orele 9-17 . Notati la adresa de livrare adresa la care puteti fi gasiti in intervalul acesta orar.

Daca observati ca unul dintre produse este deteriorat sau nu corespunde asteptarilor dvs., va rugam sa ne contactati la urmatorul numar de telefon 0748585502 sau prin e-mail: [email protected]

Vom face tot ceea ce este necesar pentru a inlocui produsul care nu corespunde.

RETUR PRODUS DEFECT SAU GRESIT

In cazul in care v-a fost livrat un produs gresit sau constatati ca produsul prezinta vicii de fabricatie dupa livrare, puteti cere inlocuirea acestuia, fara alte despagubiri. In acest scop, va rugam sa ne notificati in scris, prin email la [email protected], in termen de 48 de ore de la primirea comenzii.


RETUR PRODUS

Pentru a initia un retur te rugam sa urmaresti pasii listati pe pagina de mai jos:

https://www.catenlunasinstele.ro/politica-de-returnare


SCHIMB PRODUS

In situatia in care doriti sa inlocuiti un produs cu o alta marime sau culoare, va trebui sa:

  • plasati o noua comanda cu produsul dorit, pe care o veti achita integral;
  • urmati procedura de retur de mai sus pentru produsul returnat.

SCHIMBUL DIRECT NU ESTE POSIBIL.

Rambursarea contravalorii se va face in maxim 14 zile de la receptionarea coletului in depozitul nostru. 

Veti primi o notificare prin email DOAR in momentul in care plata s-a efectuat.

Nu anuntam cand a ajuns coletul in depozit, acest lucru te rugam sa il urmaresti tu pe platforma curierului prin care ai ales sa trimiti coletul.

Da, acest lucru este cu siguranta posibil.

In comanda puteti specifica numele si adresa de livrare a persoanei careia doriti sa ii daruiti produsul.

Noi nu adaugam factura in colet.

Bineinteles.

Dupa confirmarea comenzii, noi o vom pregati pentru curier, moment in care veti primi de la firma de curierat un e-mail si sms care va informeaza despre coletul dvs. si mentioneaza numarul de transport. Prin intermediul site-ului web https://gls-group.eu/RO/ro/urmarire-colet  puteti urmari pachetul cu numarul mentionat in email. In ziua livrarii veti primi sms referitor la livrare.

Toate preturile de pe site includ TVA. 

Taxa pentru livrare este de 15 RON (+5 RON Taxa de procesare ramburs, daca alegeti plata la livrare) indiferent de localitate sau de greutatea coletului. 

Nu adaugam costuri pentru km suplimentari si nici pentru kg suplimentare!

Produsele care apar pe site cu status In stoc se afla ind epozitul nostru si pot fi livrate imediat. 

Daca stocul nostru este epuizat temporar, atunci va putem informa prin e-mail cand produsele vor fi disponibile din nou, daca va abonati la acest serviciu pe pagina produsului care va intereseaza, selectand butonul "Anunta-ma cand revine in stoc".

In prezent nu avem un magazin fizic, dar va asiguram ca toate articolele noastre sunt descrise in detaliu pe site si au poze conforme cu realitatea.