OFFICE ASSISTANT
TIMISOARA
8H / ZI
Angajam Office Assistant in Timisoara
Daca esti o persoana atenta la detalii si organizata, comunicativa, amabila, operativa, dinamica, rezistenta la stres, care asigura o buna colaborare in echipa, raspunde cu promptitudine sarcinilor si isi doreste sa evolueze pe plan profesional, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa de email [email protected]
Responsabilitatile tale zilnice:
- Gestionarea comenzilor din magazinul online: gestionarea apelurilor telefonice; gestionarea corespondentei e-mail; consilierea clientilor.
- Ocazional actvitati de monitorizare si intretinere magazin online: actualizare stocuri; actualizare descrieri produse; creare si gestionare articole si texte promovare pentru campanii de informare sau promotionale
- Gestionarea listelor de preturi si formularelor de comanda de la departamentul vanzari
Ce vom aprecia la tine:
- Bune abilitati de comunicare si relationare;
- Atentia la detalii si buna organizare;
- Capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa;
- Capacitate de a te concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp cu prioritizarea acestora;
- Capacitate de a respecta termene;
- Gandire analitica;
- Seriozitate si confidentialitate;
- Studii medii/superioare finalizate;
- Cunostinte limba engleza scris/vorbit nivel conversational;
- Cunostinte bune de operare a calculatorului si a pachetului MS Office;
Ce iti oferim:
Pentru noi este important sa te simti respectat, recunoscut si inclus.
- Iti vom oferi un salariu corect si atractiv
- Contract de munca pe perioada nederminata dupa primele 3 luni;
- Mod de lucru hybrid (home office si la sediu);
- Program de lucru 8 ore pe zi (luni - vineri);
- Training si suport oricand este necesar; Beneficiezi de suportul echipei pentru dobandirea cunostiintelor necesare desfasurarii activitatii.
- Reducere de angajat pentru produsele din magazin;
- Persectiva dezvoltarii profesionale intr-un domeniu de viitor;
- Loc de munca stabil.